Slow down

Η ζωή είναι πολύ όμορφη για να τη βασανίζουμε, και πολύ μικρή για να βιαζόμαστε

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Αθήνα, Greece

αα εγώ? είμαι μια πολύ όμορφη, πολύ ταλαντούχα, πολύ έξυπνη κοπελίτσα! κάποιοι φίλοι μου βέβαια λένε ότι είμαι στρίγγλα... αλλά δεν ξέρω γιατί(?)

Τετάρτη, Νοεμβρίου 01, 2006

Νέα εποχή

Όλη την προηγούμενη εβδομάδα είναι έντονα την αίσθηση ότι εκείνη θα ήταν η τελευταία μιας περιόδου και ότι αυτή (η βδομάδα) που διανύουμε θα ήταν η απαρχή μιας καινούριας εποχής.
Η διαφορά μεταξύ των έγκειται στο ότι μαζί με το Σαββατοκύριακο που πέρασε, τέλειωσε και μια σειρά/περίοδος κοινωνικών εκδηλώσεων-υποχρεώσεων (βλέπε: γάμοι, βαφτήσια, μνημόσυνα, εκλογές, γιορτές οικείων). Ενώ ακολουθεί μια περίοδος μέχρι τα Χριστούγεννα "καθαρή".
Αλλά και χρονικά αν το δει κανείς, πέρασε ένα ψευτο-φθινόπωρο και έρχεται, φανερά πια από χτες, ο χειμώνας.

Έχω λοιπόν να ζήσω ένα διάστημα 8 εβδομάδων, που καλό θα ήταν να γεμίσω με όμορφες δραστηριότητες, και που κάτι θα αλλάξει σε σχέση με το πριν!

Το θέμα είναι ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει! σνίφ!

Νιώθω μια απογοήτευση, γιατί αυτή την αλλαγή την περιμένω κάθε απόγευμα (γιατί το πρωί στη δουλειά δεν υπάρχει ελπίδα!!) και κάθε βράδυ που πάω στο κρεβατάκι μου δεν έχω κάτι καινούριο να θυμηθώ!....

Απ'την άλλη, δεν θέλω να είμαι μίζερη! γι'αυτό λέω στον εαυτό μου ότι τυχαίο είναι το γεγονός της μη αλλαγής!

ΥΓ χτες το απόγευμα πήγα στο Mall και ψώνισα απρογραμμάτιστα 4 μπλουζάκια. Δηλώνει κάτι αυτό άραγε?
ΥΓ2 pictures by Gulloh

8 Comments:

Blogger nosyparker said...

Μην περιμένεις τις εκδηλώσεις να προκύψουνε. Οργάνωσέ τες εσύ. Βόλτα στα μαγαζιά με μια φίλη, σινεμά, μπαράκι στο απρόοπτο, συγκέντρωση σε σπίτι. Είναι πολύ εύκολο να κλαιγόμαστε και να μην κάνουμε τίποτα. Καλό μήνα επίσης.

1/11/06 4:06 μ.μ.  
Blogger Under Control said...

Ασε που μεχρι τα Χριστουγεννα ειναι περιοδος γιορτων: Βαρβαρα, Κατερινα, Στεργιος, Νικος (η αφεντια μου) και πολλες αλλες γιορτες που δε θυμαμαι. Οποτε...

1/11/06 5:16 μ.μ.  
Blogger marilia said...

Τίποτα μπορεί να μην έχει αλλάξει...
μα τίποτα δεν είναι όπως παλιά! ;)

Καλημέρα!

2/11/06 7:36 π.μ.  
Blogger sketo_katharma said...

....4 μπλουζάκια?.....εγώ έχω αγοράσει καινούργια οθόνη, φωτογραφική μηχανή και πολλά άλλα....όμως δεν πέφτουμε στη μιζέρια έτσι????
Δεν θέλω μίζερα πράγματα!!!!....κούνα τον κώλο σου κυρία μου...βρες και κανά αγοράκι να σου κάνει κλικ???!!!....άντε ντε!!!...εγώ θα στα λέω???
Ουστ μιζέρια.....!!!!!
:-))))))))))))))))))))))))

2/11/06 10:06 π.μ.  
Blogger Χάδη said...

Καλή σας μέρα!

nosyparker δίκιο έχεις! αν αφήσουμε τα πράγματα στην τύχη τους ... κλάφτα!!! κι επειδή είμαι χαρούμενο άτομο, γενικότερα, θα δράσω άμεσα!!!

nikolae μια Κατερίνα (κολλητή) κι έναν Νίκο τους έχω, αλλά σαν διάλειμμα θα είναι οι γιορτές αυτές!

marilia πράγματι! έτσι είναι!

soste aliti χα χα χα, κάτι έχει πάρει το μάτι μου στο blog σου για τις γκατζετοειδής αγορές σου! τώρα για το αγοράκι... 2 πράγματα είναι πιθανά: ή εγώ δεν ακούω τα κλικ ή αυτοί δεν το κάνουν σωστά (το κλικ βρε)! :-))

τις καλημέρες μου ξανά!

2/11/06 10:39 π.μ.  
Anonymous argyrenia said...

Λοιπόν, πρέπει να οργανώσουμε μπλογκομίτινγκ
το εννοώ.
θα είναι σαν γκρουπ θέραπι
έχουμε πολλά κοινά λέμε
γύρω στα είκοσι άτομα
θα πω στον σωστό αλήτη να το οργανώσει
μέσα?

2/11/06 11:25 π.μ.  
Blogger VITA MI BAROUAK said...

Ρομαντισμός, όνειρο, μη συμβατική συμπεριφορά, σουρεαλισμός, τσαρλατανισμός, 4 μπλουζάκια για πυροφάνι…

2/11/06 11:42 π.μ.  
Blogger Χάδη said...

argyrenia μέσα!!! για προώθησε το αίτημα του γκρουπ θέραπι! ...μπας και δούμε φως! χε χε χε

vita mi αυτή η ΜΗ συμβατική συμπεριφορά... χρόνια τώρα! ;)
ώρες ώρες νομίζω ότι ζω σε άλλη διάσταση από τους γύρω μου!

2/11/06 11:56 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home