Slow down

Η ζωή είναι πολύ όμορφη για να τη βασανίζουμε, και πολύ μικρή για να βιαζόμαστε

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Αθήνα, Greece

αα εγώ? είμαι μια πολύ όμορφη, πολύ ταλαντούχα, πολύ έξυπνη κοπελίτσα! κάποιοι φίλοι μου βέβαια λένε ότι είμαι στρίγγλα... αλλά δεν ξέρω γιατί(?)

Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006

μοναξιές

Συνήθως δεν με πειράζει που κοιμάμαι μόνη μου, για την ακρίβεια το απολαμβάνω.
Μου αρέσει να έχω όλο το κρεβάτι δικό μου, να (στριφο)γυρνάω όπως θέλω, να τραβάω σεντόνια και κουβέρτες. ...και μάλιστα μου λείπει όταν έχω κάποια σχέση και "πρέπει" να το μοιράζομαι.

Η αλήθεια είναι ότι αυτόν τον καιρό δε με νοιάζει που είμαι μόνη, χωρίς αγόρι. Βαριέμαι να μπω στη διαδικασία, χώρια που περνάω μια καλή περίοδο με τους φίλους μου(όχι ότι έχω πρόβλημα άλλες φορές - λέμε τώρα), και με τις σκέψεις μου, με τους προβληματισμούς μου, με τα βιβλία μου, με την αδερφή μου, με τους συναδέλφους....

...αλλά να... χτες το βράδυ, που ξάπλωσα, ήθελα κι ένα άλλο κορμί δίπλα στο δικό μου, να με πάρει αγκαλιά, να με ζεστάνει και να αποκοιμηθούμε έτσι... και το πρωί να ξυπνήσουμε με ένα φιλί για καλημέρα!

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΜΕΡΑ !!!

16 Comments:

Blogger sketo_katharma said...

Μόνο φιλί για καλημέρα?????....αααα...δεν ξέρεις να ξεκινάς τη μέρα σου όμορφα μου φαίνεται.....να γίνεται κόλαση γύρω σου και να έχεις αυτό το ηλίθιο χαμόγελο από έναν άλλο γαλαξία.....!!!!;-)))))
Όχι ότι ο γράφων το έχει αυτή τη περίοδο αλλά καλό είναι να θυμόμαστε για ποια πράγματα αξίζει η ζωή!!!Άιντε καλημερούδια!!

8/11/06 11:19 π.μ.  
Blogger Χάδη said...

χε χε χε ...ας είναι η αρχή το φιλί, της καλής μέρας που θα ακολουθήσει...

κουράγιο γι'αυτή την περίοδο alitaboura!!!

8/11/06 11:24 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

u've got mail!

8/11/06 11:25 π.μ.  
Blogger sketo_katharma said...

επίσης.....επίσης!!!!!

8/11/06 11:29 π.μ.  
Blogger marilia said...

Βλέπω το... κλαμπ έχει πολλά μέλη. Να μαζευτούμε για τις αρχαιρεσίες;; :):):)

8/11/06 3:52 μ.μ.  
Blogger Χάδη said...

λες βρε mairilia μου?
μπα, προσωρινό θα είναι! :-))

8/11/06 4:28 μ.μ.  
Blogger VITA MI BAROUAK said...

Γούτσου-γουτσου… μούτσου-μουτσου… ξανά… Γούτσου-γουτσου… ξανά μούτσου-μουτσου…

Kai pali ap thn arxh....

8/11/06 4:37 μ.μ.  
Blogger Χάδη said...

έτσι έτσι!!!
που χάθηκες εσύ Β.Μ.?
τι θα γίνει με τον Morrison τελικά?

8/11/06 4:43 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Αλητάμπουα, νομίζω ότι η φράση "ηλίθιο χαμόγελο" πρέπει να έχει κατοχυρωθεί πλέον στο Υπουργείο Εμπορίου γι' αυτή και μόνο τη χρήση...

Φιλενάδα, περαστικά είναι αυτά.
Όλοι έχουμε ανάγκη, άλλωστε, μέρες μόνο με τον εαυτό μας.

8/11/06 5:16 μ.μ.  
Blogger Under Control said...

Με ενα φιλι για καλημερα και το πιτογυρο φουλ στο τζατζικι (περισεμμα απο χθες) για πρωινο.

Σορρυ για την κυνικοτητα της εικονας,
αλλα ειναι το αποσταγμα μιας σχεσης (φιλου, για να μην παρεξηγουμαστε, οχι εμου)

Καλη σας μερα

8/11/06 5:38 μ.μ.  
Blogger Χάδη said...

Πράγματι jason! ...και τα καλύτερα έρχονται!

βρε νικόλα τι διαφορά ώρας έχουμε? δεν μπορώ να συντονιστώ!
πλάκα έχει η εικόνα!!! χε χε τζατζίκι!!!

8/11/06 10:24 μ.μ.  
Blogger Under Control said...

7 ωρες καθυστερημενοι.
Οταν εσεις εχετε 12 το βραδυ,
εμεις εχουμε 5 το απογευμα.
Πλακα εχει η εικονα.
Οχι γι αυτον που την πατησε ομως.
Αυτος πονεσε πολυ (απο τη σφαλιαρα που θα επεσε φανταζομαι)

8/11/06 11:37 μ.μ.  
Blogger Χάδη said...

μμμμ μάλιστα!
Καλό απόγευμα τότε!
σίγουρα πόνεσε ο καημένος!

Πάω για υπνάκο! γειά!

8/11/06 11:55 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Μπήκα να γράψω κάτι, αλλά αποσυντονίστηκα από τα παραπάνω σχόλια. :-/

11/11/06 1:37 π.μ.  
Anonymous argyrenia said...

Σου εύχομαι αυτός που θα σε ζεσταίνει τις κρύες νύχτες του χειμώνα που έρχονται, να είναι εκείνος που σου μέλλει, εκείνος που μαγικά θα σου προκύψει κι όχι αυτός που θα έχεις επιννοήσει, όχι κάποιος που θα προβάλλεις πάνω του μια ανάγκη!

Καλημέρα καλό μου

12/11/06 11:28 π.μ.  
Blogger Χάδη said...

Nosyparker δεν πειράζει! και η επίσκεψη από μόνη της είναι πολλές φορές δωράκι! Σ'ευχαριστώ!

Βρε Αργυρένια μου, μακάρι! ...αλλά είναι δύσκολο να καμιά φορά να δεις την πραγματικότητα, να την ξεχωρίσεις από την φαντασία που κουβαλάς μέσα σου, και να εκτιμήσεις την κατάσταση! Ας είναι, θα την βρούμε την άκρη, που θα πάει?
Φιλιά!

12/11/06 1:17 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home