Slow down

Η ζωή είναι πολύ όμορφη για να τη βασανίζουμε, και πολύ μικρή για να βιαζόμαστε

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Αθήνα, Greece

αα εγώ? είμαι μια πολύ όμορφη, πολύ ταλαντούχα, πολύ έξυπνη κοπελίτσα! κάποιοι φίλοι μου βέβαια λένε ότι είμαι στρίγγλα... αλλά δεν ξέρω γιατί(?)

Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

Έμπνευση

ή αλλιώς "εσωτερικό κήρυγμα"

ε ε έρχεται!!! η έμπνευση καλέ!!! δεν τη νιώθεις? φτάνει...
πλησιάζει σιγά σιγά με αργές κινήσεις και μπαίνει στο μυαλουδάκι σου ...
και μετά εσύ ξεκινάς... μπαίνεις στο στίβο... και κάνεις όλα αυτά τα πράματα που ήθελες από καιρό ...

εννοείται ότι τα κάνεις όλα μαζί, ποτέ ένα τη φορά, και μετά θα υποφέρεις, κάπως, από έλλειψη ύπνου και θα νιώθεις κουρασμένη και θα κάνεις και εκείνες τις εξετάσεις αίματος, που θα δείξουν χαμηλό αιματοκρίτη, πάλι, και όλοι θα σου φωνάζουν ότι θα πάθεις υπερκόπωση... αλλά εσύ θα επιμείνεις και θα χλωμιάσεις (είπαμε, λόγω χαμηλού σιδήρου)

... αλλά στο τέλος αυτής της περιόδου όλα θα είναι τέλεια, εσύ θα είσαι ευχαριστημένη που ολοκλήρωσες επιτέλους τα ημιτελή, που απέδειξες (σε ποιον άραγε?) ότι όταν πεισμώνεις τα καταφέρνεις όλα, που θα έχεις άπλετο χρόνο και όρεξη, τώρα πια, για να ξεκουραστείς και να διασκεδάσεις λιγάκι παραπάνω!

Αχ τι ωραία!!! ... και τώρα δουλίτσα!!! για να γίνουν κι όλα τα παραπάνω!!!

12 Comments:

Blogger shades in the dark said...

Καλώς ήρθα στο χώρο σου.
Έχω μια πιο γενικότερη απάντηση να σου δώσω ελπίζω να με συγχωρέσεις.
Σήμερα που έχω λίγο κέφι είπα να κάνω μια μπλογκοβόλτα, στάθηκα λοιπόν εδώ.. έχεις φτιάξει κάτι όμορφο και χαρούμενο.
Αισθάνομαι τυχερός που σε βρήκα.
Καλή σου μέρα.

14/11/06 1:02 μ.μ.  
Blogger marilia said...

Πεισματάρικο Χαδάκι, όλα να σου πάνε καλά! Πάρε λίγη χρυσόσκονη από το Σνουπάκο να γίνουν όλα... μαγικά εύκολα! :)

14/11/06 3:55 μ.μ.  
Blogger sketo_katharma said...

.....με προβλημάτησες......μ επροβλημάτησες πολύ...!!!!!
....λες?....μα αυτό είναι παράνοια!!...και ποιος μου είπε ότι ήμεθα καλά...βεβαίως-βεβαίως!!!
;-))

14/11/06 4:22 μ.μ.  
Blogger Χάδη said...

μα αγαπητό μου καθαρματάκι χρόνια τώρα ήμεθα παρανοϊκοί!!! πως αλλιώς θα επιβιώναμε σ'αυτόν τον υπέροχο κόσμο?? οέο?? ;-)

Σ'ευχαριστώ Μαριλία μου! γουρλίδικος φαίνεται ο Σνουπάκος! θα τον κρατήσω τη μαγεία τούτη!!!

Σκιές στο σκοτάδι καλώς ορίσατε! ...αλλά... και σκιές και σκοτάδι? "σκιές στο φως"? καλύτερες δεν είναι? ή "φως στις σκιές"? ...μάλλον πολλοί από μας κινούμαστε στις σκιές με τα μυαλά που κουβαλάμε! καλά μας ταξίδια!

14/11/06 4:50 μ.μ.  
Blogger Under Control said...

Που ειναι;
Περιμενουμε δειγματα της εμπνευσης.
Οχι μονο να μας λες οτι εχεις...
Καλημερα

14/11/06 6:24 μ.μ.  
Anonymous argyrenia said...

Εμπνευσμένες καλημέρες, χαδάκια, φιλάκια, λογάκια!

15/11/06 12:21 μ.μ.  
Blogger VITA MI BAROUAK said...

Όμορφες μέρες, δυνατές, ζωντανές που στάζουν μέλι και αίμα…

15/11/06 12:54 μ.μ.  
Blogger Χάδη said...

Νικόλαε η ιστορία έχει δείξει πως σε καταστάσεις/περιόδους πανικού, όπως αυτή που διανύω(?), υπάρχουν και καλλιτεχνικές αναλαμπές!!! αν προκύψει κάτι καλό θα το μοιραστώ μαζί σας!!! μέχρι τότε, λεξούλες, μόνο, στο μόνιτορ!!

Αργυρένια μερσί μερσί και πολύ τα έχω ανάγκη!! :-)

Μέλι και αίμα... πως τα λες κάτι φορές βρε Βήτα Μι!!! πράγματι!

------------------------
Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί
στη σκηνή σα ροκ συγκρότημα
κι αν μας αντέξει το σκοινί
θα φανεί στο χειροκρότημα
------------------------

15/11/06 4:05 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Nαι απο έμπνευση κάτι πήγε να βγει σήμερα σε μένα, θες ο ήλιος που με γλυκοκαίει, θες τα μανταρίνια, έβγαλα και πολύ δουλειά και ποστ μαζί!!!

καλησπέρες :)

16/11/06 2:45 μ.μ.  
Blogger marilia said...

Χαδάκι... τι θα γίνει μ' αυτή την έμπνευση; Εμείς δε θα δούμε τίποτα; Όλα για τον εαυτό σου θα τα κρατήσεις;;;

20/11/06 7:44 μ.μ.  
Blogger Under Control said...

Εχει ερθει εδω και 10 μερες σχεδον, αλλα μαλλον την κρατας για καποιον αλλον ετσι;
Καλως.
Απολαυσε την

22/11/06 5:15 μ.μ.  
Blogger Χάδη said...

Παρασκευή 24/11
Fibi έμπνευση υπάρχει, όπως και πολύ πολύ δουλειά.... μόνο που εγώ δεν προλαβαίνω να ανεβάσω ποστ! shit!

Μαριλία & Νικόλαε σκέφτομαι κάτι καλό για να καταπλήξω τα πλήθη!!! αστειεύομαι χα χα χα! η έμπνευση αφορά τις εξωεργασιακές εκπαιδευτικές μου υποχρεώσεις.... αλλά οι ενδοεργασιακές με απορροφούν περισσότερο τελικά!

24/11/06 9:31 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home