Slow down

Η ζωή είναι πολύ όμορφη για να τη βασανίζουμε, και πολύ μικρή για να βιαζόμαστε

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Αθήνα, Greece

αα εγώ? είμαι μια πολύ όμορφη, πολύ ταλαντούχα, πολύ έξυπνη κοπελίτσα! κάποιοι φίλοι μου βέβαια λένε ότι είμαι στρίγγλα... αλλά δεν ξέρω γιατί(?)

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 20, 2006

Αποκάλυψη!

Σαν χριστουγεννιάτικο δωράκι.... λέω σήμερα να σας αποκαλύψω ποια πραγματικά είμαι!!
Έτοιμοι?
Πάμε!

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια όμορφη μικρή κοπέλα που περίμενε να έρθει να την βρει ο πρίγκηπάς της! Μια απλή συνηθισμένη μέρα εμφανίστηκε αυτός ο όμορφος νεαρός που τη μάγεψε, και την πήρε από το χέρι για να της προσφέρει την αγάπη του. Ήταν ένα υπέροχο και ευτυχισμένο ζευγάρι παρά τις τρομερές δυσκολίες της καθημερινότητάς τους. Και σύντομα έφτιαξαν ένα γλυκύτατο μωράκι, καρπό του έρωτά τους! Ήταν ένα ανέμελο κοριτσάκι που αγαπούσε τους γονείς του και ζούσε ευτυχισμένο στο σπιτάκι του παραμυθιού.

Όλα αυτά έγιναν πριν πολλά χρόνια, στην άκρη του κόσμου, και το κοριτσάκι το θυμάμαι μόνο από κάτι κοκκινισμένες φωτογραφίες, στην αυλή του σπιτιού να κρατά ένα λουλούδι δίπλα στις γλάστρες του κήπου ή στην αγκαλιά της μαμάς.

θα ήθελα να μπορώ να φτιάχνω σκίτσα... και σε 3 καρέ να ζωγραφίζω τις μικρές στιγμές της ζωής μου, με κομικές φιγούρες και μικρές ατάκες (...όπως χτες, που τρώγοντας σε ένα ινδικό, "αυτοκτόνησε" ένα ρεσό κεράκι, από αυτά που ζεσταίνουν το πιάτο. Ήταν το 2ο που επέλεξε αυτή την κατάληξη στο δικό μου τραπέζι το ίδιο βράδυ!! )

Αλλά θυμάμαι και τη μεγάλη καρυδιά στην αυλή. θυμάμαι που έβαζε η μαμά μπουγάδα στη σκάφη δίπλα στην καρυδιά. ...χα χα χα και μια άλλη φορά που κλείδωσα μια πόρτα για να μην βγει έξω ο μικρός μου αδερφός (που θα πήγαινε ενός χρονού μωρό?) ... και τη χάλασα... και μετά πηγαινο-ερχόμασταν κουζίνα-κυρίως σπίτι μέσω της αυλής!!!

'Εχω και κάτι άλλες φωτογραφίες από το κοριτσάκι, μετά από 30 χρόνια περίπου. Έχει γίνει μια γοητευτική κοπέλα (κατά ομολογία πολλών!). Είναι στιγμιότυπα από πάρτυ, από τη δουλειά, από εκδρομές, από εξόδους. Κάτι ψάχνει συνέχεια, κάτι βρίσκει κάποιες φορές, και μετά πάλι τα ίδια! μα καλά δε βαρέθηκε?

Όταν ήταν στο δημοτικό, κάποιος της είχε φέρει δώρο ένα βιβλίο με παραμύθια. Ήταν χριστούγεννα, το σπίτι μύριζε από τα γλυκά που έψηνε η μαμά στο φούρνο, η τηλεόραση έδειχνε κάτι παιδικές σειρές των ημερών, η ατμόσφαιρα χαρούμενη. Της άρεσαν πολύ εκείνα τα παραμύθια, πολύ.

Μ'αρέσει η επικοινωνία με τον κόσμο. Μ'αρέσουν τα παραμύθια. Ταξιδεύω με τη φαντασία μου σε κόσμους ανύπαρκτους.
Σαφώς προτιμώ επιστημονικής φαντασίας βιβλία, κόμικς, καμιά φορά ποιήματα, μουσικές σκοτεινές, κάποιες ταινίες.

έρχονται Χριστούγεννα και δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη!
χαίρομαι μόνο που θα καταφέρω να μείνω για λίγες μέρες μόνη μου!

ιδού η Χάδη ολόκληρη:

εεε καλά! όταν έλεγα αποκάλυψη που πήγε ο νούς σας??
στιγμιότυπα μόνο!
Καλές γιορτές εύχομαι σε όλους!

8 Comments:

Blogger shades in the dark said...

Μ’ αρέσει να διαβάζω τέτοια όμορφα παραμύθια.. ιδιαίτερα αν βγαίνουν μέσα από τη ζωή.. πολύ όμορφα τα παιδικά σου χρόνια όπως μας το δίνεις εδώ..
Χρόνια πολλά καλό μου Χάδη.
Καλό βράδυ.

20/12/06 7:35 μ.μ.  
Blogger Under Control said...

Και γιατι δεν εχεις ιδιαιτερη ορεξη;
Απλα θυμηθηκες, νοσταλγησες και στεναχωρεθηκες λιγακι.
Αντε ξεκολλα
και καλα Χριστουγεννα.

22/12/06 1:48 π.μ.  
Blogger Χάδη said...

Shades in the dark σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα αυτές τις γιορτές!

Under control δεν είναι αυτό! απλά έχω πολλά στο κεφάλι μου και θα ήθελα να το αδειάσω λιγάκι, αλλά δεν θα τα καταφέρω! αυτό είναι όλο!
Καλά Χριστούγεννα να περάσεις καλό μου!!!

22/12/06 8:52 μ.μ.  
Blogger Menios said...

Έχεις τις καλύτερες ευχές μου για χαρούμενα Χριστούγεννα.. με υγεία πάνω απ’ όλα.. και που είσαι Χάδη πρόσεχε ο Μένιος πάντα σε βλέπει.. δεν τα τρώει αυτά τα παραμύθεια..

23/12/06 8:41 μ.μ.  
Anonymous argyrenia said...

ΧΑ
γλυκό χαδάκι!
χρόνια πολλά και καλά!

28/12/06 1:53 μ.μ.  
Blogger marilia said...

Πέρασα να δω αν είσαι καλά.

Μμμμμαααατς! :)

10/1/07 2:15 μ.μ.  
Blogger Jason said...

:)
Χρόνια πολλά λοιπόν και κλαή χρονιά!

10/1/07 11:24 μ.μ.  
Blogger Fibi said...

Kαλή χρονιά κι απο μένα! Χάθηκες λίγο ή ιδέα μου?

καλά να περνάς:)

13/1/07 6:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home